Tuesday, October 20, 2009

Selasa yang berlalu.

Hoho..

Sepanjang hari ni aku ada dgn Syah je. Dalam pukul 11 pagi td kitorang dah gerak pergi cari makanan breakfast + lunch sekali so kire pergi 'brunch' la tapi yag kelakarnya aku masuk je kereta dia, dia dah tanye nak makan ape?? padahal tak plan pon nak pergi makan...aku dah bantai gelak habis2 sbb asal masuk kete dia je dia akan tanya nak makan ape...aku terasa macam masuk cafe bergerak pulak hahaaha...seriously, pagi tadi aku sendiri takda idea nak makan apa tapi rasa nak makan simple2 je takmola nasik lagik tapi so aku suggest kitorang pergi makan sandwich Subway dekat Jusco, Au2 beli bungkus je port macam biasala kat ofis dia yang sejuk2 tuh aku kenyang okay2 je tapi budak ni kate "kenyang tapi tak puas" (nak kenyang mcm makan Nasi Ayam la tu) hehe.

Lepas makan aku plan nak study tapi internet ofis dia problem pulak so tak dapatla study sebab semua material aku kat internet & laptop satu lagi. Hmm..aku pon dah tak tahu nak buat ape dah. Kitorang just borak2 sambil dengar2 lagu lepas tu hahaha agak2 apa jadi? Lepas tu masing2 dah ngantok so apa lagi tidola sampaila pukul 3.30ptg.

Petang tu ada seorang member kitorang datang nak jumpa kat ofis ingatkan ada apa, rupa-rupanya dia datang nak bincang pasal business yang dia baru buat. Dia nak start business Telco&Post so dia ada masalah capital, nak kene setel bulan ni jugak tapi malangnya kitorang tak dapat nak tolong...masing2 ada problem financial...rezeki belum murah lagi. Sori beb!! Tapi apa2 pun kita doakan yang terbaikla buat dia. Good Luck bro!!

Lepas tu kitorang pergi keluar cari 'mueh-mueh' ahaha Ya Allah....makan lagi....erkkk....aku terbeli banyak pulak tuh ingatkan ramai yang join makan sama so terpaksala kitorang habiskan tapi tak berjaya pon masing2 dah kenyang. Dalam pukul 6 lebih tu Syah pon hantar aku balik rumah. Hmm macam tulah aku habiskan hari Selasa ni ahaha so disebabkan petang tadi tak dapat study, malam ni aku terpaksa cover balik masa study aku. EXAM nak dekat dah ni!!!
Ishh...bencinya EXAM2 nie....

Oklah takat tu je untuk malam nih. Jumpa lagi!!
Haa...ada satu video nak tunjuk kat korang semua. Tengok ok jangan tak tengok!!

-END-



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails