Friday, January 1, 2010

Tahun DuaKosongSatuKosong!!

HAPPY 2010!!

Terlambat pulak nak wish kat semua, sebenarnya tak excited sangat pasal tahun baru 2010 ni since hari tu dah sambut 1431H. Bagi aku tahun 2009 ke 2010 ke 2011 ke same je tahunnya yang berbeza cuma angkanya sahaja, itu je yang membuatkan aku ter-excited seketika. Tahun 2009 yang lepas tidak begitu memberangsangkan, aku harapkan tahun 2010 ni tahun aku. Syah, Helmi kalau korang terbaca ni aku harap tahun ni tahun kita!! Dah sampai masa kita naik! Tahun 2009 tetap telah meninggalkan 1001 kenangan, ada yang pahit ada yang manis, yang aku pasti tahun 2009 yang lepas aku sudah berhijrah dari satu 'tempat' ke 'tempat' yang lebih baik. Rezeki ada di mana-mana sahaja, jangan sempitkan fikiran. Asalkan kita berusaha dan berada di landasan yang betul, insyaAllah rezeki kita akan sampai.

Selamat menyambut tahun 2010!

2 comments:

EncikAhmad said...

hoi!insyaAllah.actually aku dah mula menari-narikan pen atas kertas,buat biz plan.so far job kita viable.banyakkan berdoa,kalau ikut tarikh dah dekat sgt untuk kita deploy nih.bagi semangat dan slalu support aku tau!

cik erin said...

HAPPY NEW YEAR 2010, abg alap!

i'm back, 111. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails