Saturday, November 28, 2009

Gambar waktu Raya Aidiladha & One Utama with family

Salam.

Jumpa lagi kali ni dengan entri yang terkini.

Alhamdulillah, Aidiladha kami kali ni dapat disambut dengan lancar walaupun sambutannya hanya alaqadar serta tidak membazir namun dapat mewujudkan perasaan gembira antara kami sekeluarga.

Dua tiga hari ni aku lebih banyak luangkan masa dengan family di rumah mahupun di luar. Perasaaan utk 'spent time' dgn family lagi kuat maa...berbanding dgn kawan-kawan. So, dua tiga hari ni aku dah tolak banyak ajakan member-member utk keluar hang out ke mana-mana walaupun utk menonton perlawanan Chelsea (feveret nih) & Arsenal nanti haha.

Rasa melepak dgn family kat rumah lagi rasa BEST!. Yela, bukan senang nak dapat lepak & gather satu family ramai-ramai, dapat peluang macam ni memang syokla, sampai ada rasa jugakla tak nak diganggu oleh deringan handphone mahupun bunyi SMS dari sesiapa pun hahahaha.

InsyaAllah, lepas dorang semua balik nanti bolehla kita sambung apa-apa yang patot okay!! Jangan amik-amik hati naa, aku sekeh korang nanti kehkeh.

Tambah pulak, sekarang ni tak tahulah kenapa rasa nak bercuti ke mana-mana tempat yang takde line coverage je hehe tapi takleh pulak nanti 'org tersayang' tak dapat contact hahaha sempat-menyempat lagi.

Okaylah sebenarynya entri kali ni nanti tunjuk kat korang beberapa gambar family aku.

Enjoy!

ni Imran (Imyan) si botak dan bulat kehkeh..anak buah aku ni (anak ke-3 abangah aku)


Menangis

Ni gambar kat One Utama..bayar deposit kereta kecik nih RM50, sejam kalau tak silap RM3 kot.

Yang tengah berdiri atas kereta tuh nak anak pertama abangah, Nia Insyirah

Ni akak aku (Kak Zatul, tengah mengandung anak pertama bulan depan dijangka bersalin) & dalam kereta kecik tu Haikal anak ke-2 abangah..
*aku gelar si Haikal ni Dafi sebab suke nangis2 kadang2 mengalahkan adik dia si botak tuh*

Sekali kat situ ada pameran keretala pulak, ada sport car (Nissan Fairlady 370z) yang aku suka pulak tuhh..350z pon aku suke..tak tahulah memang minat dah lama dah kereta ni MINAT SANGAT!!






Smart tak? Besar giler rim dia dah la kereta ni warna putih pulak tuh memang feveretla

Smart kan? kan? Lighting baeknya punyer

Perh...bontot dia memang mantapla...solid habis!!

Sekali harga haa amik!! Beli kereta macam ni adalah satu pembaziran ye adik2. Jangan amalkan, baik beli rumah jer =(

Ni la sebahagian besar ahli keluarga aku, abah takda dia pergi sembelih lembu dekat surau @ Sg. Buloh


Ni bukan CENDOL ye ni adalah SANTANDOL!!

Tak sedap!!

Ni akak aku sorang lagi, Kak Nurul (kitorang panggil Yuyu je)

Kak Zatul, Mak aku, Nia, Kak Inaz(kakak ipar) dan juga Abangah tu tgh makan

ni budak kecik ni sampai tertidor penat agaknye drive dari Johor sampai Kelantan kan sian dia penat...haha

dalam kereta ni pon leh layannn...

Imyan tengah posing

Nia Insyirah


Sukenye dia...

Beli baju baby...

Okay. tu je gambarnya tapi ada lagi gambar dalam kamera abg Radzi (abg ipar). Nanti kalau ada peluang aku letak ok.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails