Saturday, November 14, 2009

Im back!!

Salam.

Alhamdulillah, migrain sudah berlalu pergi. Kan best kalau pergi terus selama-lamanya sedap sikit kepala aku ni.

By the way, semalam 4 biji Cafergot aku dah makan tapi sampai pukul 3 pagi tadi masih tak hilang-hilang lagi. Pukul 630pg td, aku bangun dan masih lagi terasa pening2 sikit. Alhamdulillah, pagi tadi bangun balik dari tidur dalam pukul 9pg dah rasa ok. Senang sikit nak bergerak hari ini.

So, sekarang ini aku dah start menaip blog hahaha ala selang2 kejap sambil tolong mak aku type teks ucapan VIP untuk event 'Ladies Nite 2009', PUSPANITA, MINDEF malam ini dekat Wisma Transit.

Tak habis type lagi ni kesian Syah tunggu aku nak g breakfast sama-sama. Dia pulak tak ajak awal2, kalau tak boleh arrange sikit masa.

Dia dah siap 'berkawad' dan 'tabik hormat' dah tu...mesti dia 'berkawad' dengan 'abang angkat' (abang kepeli#*^) kesayangannya itu kahkah hanya kitorang shj yang ahu siapakah abang itu. Hehe nanti kitorang bgtaulah siapa orangnya.

Oklah. Cukup takat ini. Nanti aku sambung lagi ok.

" Jangan disuluh kepada kelemahan, nescaya nampaklah kelemahan itu. Sebaliknya, suluhlah kepada kekuatan kerana kekuatan itu yang akan lebih-lebih lagi menyinar " - salah satu ayat yang aku sumbangkan dalam teks ucapan VIP malam ini ahahaha.

Daa~~~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails