Monday, November 23, 2009

Lipatla sendiri!

Salam.
Ketemu kembali.

Sudah beberapa hari aku tak update blog. Ni semua gara-gara internet connection kat rumah aku problem. Sekarang ni rumah aku dah takde wireless, sambung kebel je. Alhamdulillah, boleh pakai lagi internet kalau tak boleh pakai langsung lagila bosan.

Ok. Untuk entri kalo ni aku nak ajar korang macam mane nak lipat baju secara ekspress. Aku dah lama dah lipat baju cara ni cuma baru hari ni aku share. Rasanya ramai antara korang semua ni pernah tahu cara lipatan ni betul tak? Yang tak tahu tu tak payahla nak mengaku tahu pulak ok.

Berikut adalah video 'cara lipatan ekspress' :


Yang ni pulak video cara buat 'mesin lipat baju'. Kalau korang buat sendiri then kalerkan dengan apa-apa kaler mesti lagi menarik!! Cubalah!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails