Friday, December 18, 2009

Avatar!!

The latest movie yang kene tengok kat panggung wayang, AVATAR!!

Nak tengok DVD je?

Haa ikut koranglah tak kesah. Bagi aku kalau cerita tu nampak best, aku prefer tengok di panggung lebih puas hati harga pun berbaloi-baloi, DVD sekarang pon lebih kurang je harganya tapi DVD boleh tengok banyak2 kali, tapi untuk 1st time tengok, better pergi tengok kat panggunglah, DVD beli jugak hehe.

So far, trailer movie ni nampak menarik, rasa terpanggil untuk menonton. Kebanyakan komen yang aku terima daripada orang2 yang dah tengok cerita ni adalah BAGUS! 5star! BEST GILER! SANGAT BEST!. Semua komen memberangsangkan, cuma ada yang menegur ceritanya panjang sikit, sakit punggung kahkah tapi grafik memang tip top!!

Kalau takde halangan, movie ni akan aku tengok dalam masa terdekat. Sape nak join? Jom! Belanja aku sekali hahahaha.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails