Friday, December 4, 2009

Hari mendung kembali lagi..

Salam.

Hari ni mendung je dari pagi tadi sampaila sekarang. Langit belum menunjukkan sebarang tanda untuk membenarkan matahari menyinar panas. Rasa-rasanya mendung ni akan sampai ke petang. Maknanya hari ni memang takde sinaran terik mentari. Bagus ke tak bagus? Bagi aku, ok je.. Kebanyakan orang kalau cuaca mendung2 macam ni lebih suke habiskan masa utk tidur betol tak? Tapi aku lain sikit, aku akan rasa rugi kalau hari mendung sejuk2 begini tak dinikmati...rasa disia-siakan macam tu je..sebab aku memang suke mendung2 ni, lagi buatkan aku segar dan bertenaga untuk melakukan sebarang urusan di luar mahupun di dalam rumah.

Okaylah nanti sambung lagi, aku dgn Syah kene bergerak ke Sime Darby dan kemudian ke LCCT untuk mengambil Uncle Tajoddin (Ayah Syah).

Sepanjang perjalanan nanti pasti banyak pemandangan & shot2 yang menarik. Nantikan!!

Bye



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails